BULETIN INFORMATIV
publicat in conformitate cu prevederile Legii 544/2001 privind liberul acces lainformaţiile de interes public
Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii 544/2001 se face din oficiu sau la cerere prin intermediul Compartimentului Registratură., telefon 0268-284 974, la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la adresa Primăriei comunei Ormeniș, Str. Principală, nr. 291 (Cod poștal: 507150), Județul Brașov, România. , https://www.primariaormenis.ro
Conform Art.5, alin.(1) şi(2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, autoritatile si institutiile publice au obligatia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde următoarele informatii de interes public:
a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;
b) structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice, programul de functionare
c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice:
d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet:
e) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
f) programele si strategiile proprii;
g) lista cuprinzand documentele de interes public;
h) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
i) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.
a) ACTELE NORMATIVE – care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Ormeniș
– OUG 57/2019 – Codul Administrativ
– Legea nr. 52/2003 – privind transparenta decizionala in administratia publica
– Legea nr. 544/2001 – privind liberul acces la informatiile de interes public
– Legea 53/2003 – Codul Muncii cu modificarile ulterioare
– HCL privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Functionare al aparatului de specialitate al Primarului comunei Ormeniș
b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului –disponibile pe pagina instituţiei
Programul de functionare:
Luni - Vineri între orele: 08.00 – 16.00
Procedura de obţinere a informaţiilor de interes public este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Informaţii publice
Program de audiente:
Numele si prenumele |
Functia |
Zile de audiente |
Ore de audiente |
Gergely János |
Primar |
Luni |
09:00 – 11:00 |
Ciuhui Gheorghe |
Viceprimar |
Miercuri |
09:00 – 11:00 |
Abel Katalin |
Secretar General Comuna |
Vineri |
09:00 – 11:00 |
NOTA:
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,30 - 10,00, astfel:
- telefonic, la nr. 0253-284027;
- personal;
- prin cerere scrisa depusa la Registratura .
c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI
Conducerea Primariei comunei Ormeniș:
Primar: Gergely János
Viceprimar: Ciuhui Gheorghe
Secretar Genaral Comuna: Abel Katalin
d) COORDONATE DE CONTACT
Denumire: Primaria Comunei Ormeniș
Sediul: Str. Principală, nr. 291 (Cod poștal: 507150), Județul Brașov, România.
Telefon/Fax: 0268-284 974
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Site: https://primariaormenis.ro
e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL
Bugetul propriu al comunei Ormenișşi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei
Referitor la sursele financiare ale comunei Ormenișatât ca previziune cât şi încasările efective sunt detaliate pe categorii de surse, în bugetele componente ale bugetului propriu al comunei Ormenișşi în Conturile de execuţie a bugetului din Situaţiile financiare centralizate, publicate pe site-ul Primăriei comunei Ormeniș.
f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII :
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica investitii
g) LISTA CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC
i) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001